YOUMA SCOUT



عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادارة المنتدي

جوالة جامعة الفيوم


    اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    شاطر
    avatar
    Hassanenovec

    عدد الرسائل : 4
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 3814
    تاريخ التسجيل : 10/08/2008

    هام اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف Hassanenovec في 10/08/08, 01:59 am

    حبيت بس اخطفكم بالعنوان ....

    انا هشام محمود حسانين .. او هشام حسانين ...قائد حقوق سوفيا ( 2007 ) .. و قائد سوفيا نفسها ( 2008) يشرفني ان اضم مع اصحابي في المتدي دة و ان شاء الله يكون مفيد لينا جميعاً
    جبالي
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 35
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 5350
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف جبالي في 10/08/08, 02:24 am

    لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
    Cool
    اجدع ضرب نار لاجدع قائد في الدنيا
    No No No No No
    بجد يا اتش منورنا ويارب المنتدي يبقا قد المقام ويفيدك وتفيدنا من خلال المعلومات اللي فيه
    Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
    وهتحس بجد انك في جمهورية صوفيا العظمي
    سوري قصدي جمهورية مصر العظمي
    Sad Sad Sad Sad
    معلش يا جماعة الانتماء بقا


    وعلي فكرة يا جماعة اتش هوا صاحب المثل الشهير الذي يقول
    اغبي Cool لازم يموت


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 10/08/08, 01:20 pm

    نورت المنتدى يا أتش
    يا جامد يا أحسن قائد فى الدنيا
    أقصدى فى دنيا حقوق
    ويارب تكون معانا
    على المنتدى

    محمود المصرى
    سيكا
    سيكا
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 1076
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4433
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف سيكا في 11/08/08, 07:42 am

    اهلا بيك يلهشام على المنتدى بتاعك
    ومن غير متشدنا
    انت اللى كاتب الموضوع يعنى ده مش حيشدنه


    _________________
    احلام الانسان مثل البيت المبنى من الرمال مع اول ريح تضيع
    avatar
    Hassanenovec

    عدد الرسائل : 4
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 3814
    تاريخ التسجيل : 10/08/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف Hassanenovec في 19/08/08, 12:40 am

    الله يخليكم يا رجالة .. ايو موضوع يوم 23 .. انتوا عاملين اية في جامعة الفيوم .. عشان الكشافة
    avatar
    flawer

    عدد الرسائل : 185
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    نقاط : 4128
    تاريخ التسجيل : 23/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف flawer في 21/08/08, 12:28 am

    اهلا بيك يا قائد هشام نورت المنتدي
    سيكا
    سيكا
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 1076
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4433
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف سيكا في 21/08/08, 06:42 pm

    احنا بخير طول ماانت بتسال عنا
    والكشافه بتاعتنا كويسه
    انت ايه اخبارك


    _________________
    احلام الانسان مثل البيت المبنى من الرمال مع اول ريح تضيع
    marwa
    marwa
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 2269
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4128
    تاريخ التسجيل : 20/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف marwa في 22/08/08, 03:08 pm


    اهلا بيبـــــــــــــــــــــــــــــــــتك ونورت
    بكبوظا
    بكبوظا

    عدد الرسائل : 237
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4333
    تاريخ التسجيل : 19/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف بكبوظا في 24/08/08, 08:59 pm

    بس بقي ياعم احنا يوم 23 عملن حتة كدة نقدر نجمع المنتخبات بتاعات الجامعات كلها
    علشان تشوفوا جامعة الفيوم وتكون اول تعارف لجوالة المنتخبات في الفيوم
    وجيبن معنا دبيحة هندبحها وكل واحد هياخد حتة
    اه استني نسيت
    الاول وقبل كل شي ازيك ياتش ومنور لالمنتدي المتواصع بتاع جامعة الفيوم ويارب نشوفك قريب باااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 25/08/08, 01:56 pm

    والله كان يوم جامد
    بس كان سمك
    وطول عمرك همك على بطنك
    بس كانت نقصاك يا
    بكبوظا
    بكبوظا
    بكبوظا

    عدد الرسائل : 237
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4333
    تاريخ التسجيل : 19/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف بكبوظا في 26/08/08, 09:37 am

    اكيد طبعا
    سيكا
    سيكا
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 1076
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4433
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف سيكا في 27/08/08, 05:15 pm

    الايام الحلوة بتعدى فى ثوانى
    والصحبه الحلوة مبتكملش


    _________________
    احلام الانسان مثل البيت المبنى من الرمال مع اول ريح تضيع
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 29/08/08, 01:46 pm

    والله عندك حق يا سيكا

    محمود المصرى
    جبالي
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 35
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 5350
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف جبالي في 11/09/08, 03:46 am

    لا بس كان يوم تمام يا عم تش انتا مشيت من هنا والمصايب جت علي دماغ اخوك من هنا ومن هنا ومن هنا وهنا وهنا


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 13/09/08, 08:49 pm

    متفكرنيش باللى حصل
    هههههههههههههههههههههههههه

    محمود المصرى
    avatar
    flawer

    عدد الرسائل : 185
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    نقاط : 4128
    تاريخ التسجيل : 23/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف flawer في 14/09/08, 06:58 am

    وختمت بان الاتوبيس اتعطل ههههههههههههههه
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 16/09/08, 03:27 pm

    هى على الأتوبيس بس
    هههههههههههههههههههه


    محمود المصرى
    جبالي
    جبالي
    Admin
    Admin

    عدد الرسائل : 3339
    العمر : 35
    احترامك لقوانين المنتدي :
    اعلام الدول :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 5350
    تاريخ التسجيل : 16/09/2007

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف جبالي في 22/09/08, 03:20 pm

    ياريته مكان شاف ولا سمع ولا عاش ولا مات


    _________________
    [center]


    لقد مر العمر وشابت الهموم وما ادراني هل ضحكتي سوف تعود؟؟ ام شبابي سوف يأتي؟؟
    : لذلك اقول

    [/center]
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 26/09/08, 05:55 pm

    أهه أما نشوف

    محمود المصرى
    سيكا
    سيكا
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة
    جوال حاصل علي وسام شرف الادارة

    عدد الرسائل : 1076
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    الاوسمة :
    نقاط : 4433
    تاريخ التسجيل : 26/04/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف سيكا في 27/09/08, 10:43 am

    لولا ستر ربنا كنا فقدنا واحد من اعظم
    .................
    قصدى الاتوبيسات
    الحمد لله


    _________________
    احلام الانسان مثل البيت المبنى من الرمال مع اول ريح تضيع
    محمود المصرى
    محمود المصرى

    عدد الرسائل : 445
    احترامك لقوانين المنتدي :
    المزاج :
    المهنة المستقبليه او الحالية :
    هواية العضو :
    نقاط : 4056
    تاريخ التسجيل : 24/07/2008

    هام رد: اوعي رجلك يلااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مُساهمة من طرف محمود المصرى في 30/10/08, 01:05 am

    اممممممممممممممممممممممممممممممم


    محمود المصرى

      الوقت/التاريخ الآن هو 22/01/19, 09:14 pm